فروش انواع لوازم خانگی - فروش جاروبرقی فیلیپس به صورت عمده و خرده

محل لوگو

انتخاب جاروبرقی خوب


انتخاب جاروبرقی خوب

انتخاب جاروبرقی خوب

همه ی ما تو انتخاب وسایل خانگی مخصوصا جاروبرقی همیشه مشکل داریم که کدام برند از کالاها بهتر است یا اینکه محصولی انتخابی کارایی لازم را دارد که بتوانیم حداقل مدت زمان معینی از آن استفاده کرد .

جاروبرقی قلب نظافت منزل است و یک وسیله کاربردی برای خانم خانه جهت انجام امور نظافتی می باشد.


شما به راحتی میتوانید به کالایی مرغوب که مورد نظرتان هست دست یابید ، فقط باید اطلاعاتی در مورد محصول انتخابی داشته باشید که ما در زیر اطلاعاتی مفید برای انتخاب یک جاروبرقی کارآمد آماده کرده ایم :

جاروبرقی خوب
وقتی از جاروبرقی حرف میزنیم اولین چیزی که به ذهنتان می آید یکی قدرت مکش و دیگری توان جاروبرقی هست، که یکی از مهمترین شاخصه های جاروبرقی به حساب می آید ، جاروبرقی که قدرت مکش  پایین داشته باشه برای خانم ها چندان جالب نیست پس همیشه به توان و قدرت مکش جاروبرقی دقت کنید.

یک جاروبرقی مناسب باید با یک بار حرکت رفت و برگشت بتواند ذرات ریز ، گرد و غبار و ذرات درشت را جمع آوری نماید، اطلاع داشته باشید که ذرات گرد و غبار یکی از موثرترین عوامل آلرژی هستند که با چشم دیده نمی شوند و تمیز کردن و جمع آوری آن به قدرت مکش جارو برقی بستگی دارد.

سیستم های فیلتراسیونی که در جاروبرقی وجود دارد از بازگشت آنها به محیط جلوگیری می کند وبا عبور هوای پاک و بدون آلودگی باعث کیفیت هوای محیط می شود، پس دقت کنید جاروبرقی با قدرت مکش بالا میتواند در جمع آوری گرد و خاک و آلودگی ها به شما کمک نماید.


حداقل و حداکثرهایی که برای قدرت جاروبرقی در بازار وجود دارد چیزی بین 1500تا 3000 وات است.


وزن جاروبرقی : یکی از بیشترین آسیب هایی که حین جارو کشیدن به وجود میاد فشار روی کمر است که به مرور زمان باعث دیسک کمر می شود که امروزه در بین خانم ها شایع شده ، پس برای سلامتی خودتان ارزش قائل باشید و با آگاهی کامل و داشتن اطلاعات دقیق از بروز اینگونه آسیب ها دوری کنید ، جارو برقی که وزن آن مناسب باشد و طول دسته ی آن قابل تنظیم باشد به طوری که به راحتی بتوان با قد خود تنظیم کرد فشار وارده به کمر را به حداقل می رساند.

لوازم جانبی جاروبرقی


داشتن لوازم جانبی جهت سهولت در نظافت : تمیز کردن و جمع کردن گرد و خاک روی اشیا و مبلمان کار آسانی نیست، ذرات ریزه گرد و غبار میتواند روی تمام وسایل منزل بشیند، تمیز کردن مبلمان و پرده ها و گوشه کنارهای منزل نیاز به لوازم مخصوصی دارد، دسترسی به تمام نقاط منزل کار آسانی نیست ، همچنین باید دقت کرد به وسایل منزل آسیب وارد نشود.

صدای جاروبرقی


میزان صدای جاروبرقی : همیشه استفاده از لوازم کم سر و صدا خواهان بیشتری دارد چون به وجود آوردن فضایی آرام و ساکت باعث دلگرمی و آرامش بیشتری می شود ، هنگام تمیز کردن منزل استفاده از جاروبرقی با صدای بلند خیلی گوش خراش بوده و اینکه در هر زمانی نمی توان جارو کشید پس باید در انتخاب جاروبرقی دقت لازم را داشته باشیم تا جاروبرقی که انتخاب میکنید صدای مناسبی داشته باشد یا اینکه جاروبرقی بدون صدا را انتخاب کنید که بتوانید در هر زمان که نیاز باشد با خیال آسوده از ان استفاده کنید.

کیسه جاروبرقی


کیسه ی جاروبرقی : جاروبرقی ها دو نوع هستند، یکی با کیسه های دائمی دومی کیسه های یکبار مصرف که هرکدام مزایای خودشان را دارند جاروبرقی هایی با کیسه ی یک بار مصرف فقط یک بار قابل استفاده هستند و بعد از پر شدن کیسه باید دور ریخته شوند، ولی کیسه های دائمی از جنس پارچه ی فیلتری هستند که قابلیت شستشو و تخلیه را دارن و می توان دوباره از آن استفاده کرد و کم هزینه تر هستند چون نیازی به خرید دوباره و چند باره ی آن نیست.


توصیه هایی برای داشتن جارو برقی با طول عمر زیاد

فیلتر جاروبرقی


تمیز کردن فیلترها : کثیفی فیلترها باعث کاهش قدرت و مکش جاروبرقی می شود ، یادتان باشه که فیلترها رو هرماه یکبار بررسی کنید در صورت کثیف بودن حتما باید فیلتر را تمیز کرد تا هم قدرت مکش جاروبرقی کم نشود و هم اینکه به موتور جاروبرقی فشار وارد نشود.


زمان استفاده از جاروبرقی : سعی کنید زمان استفاده از جاروبرقی بیشتر از 30 دقیقه طول نکشد چون باعث آسیب رساندن به موتور دستگاه میشود استفاده ی مداوم از جاروبرقی باعث کاهش طول عمر می شود.


دقت در نوع جمع آوری زباله ها : جمع کردن زباله های بزرگ و تیز به لوله ی جارو برقی آسیب وارد می کند، از جمع کردن زباله های مرطوب ، ته سیگار روشن خودداری کنید، کشیدن محکم جاروبرقی به این طرف و آن طرف باعث پیچ خوردن لوله ی جارو می شود که در دراز مدت باعث سوراخ شدن و پاره شدن لوله می گردد.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

پیشنهاد می نماییم با جاروبرقی فیلیپس آشنا شوید و مشخصات آن را جهت انتخاب یک جاروبرقی مناسب بررسی نمایید.

فروش جاروبرقی فیلیپس

  انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 587441

دیدگاه های کاربران (0)

آدرس : آذربایجان غربی - مهاباد - بازارچه نور - طبقه اول - دور پله برقی رفت - غرفه 200

جاروبرقی فیلیپس | فروش لوازم خانگی برقی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما